نوشته شده توسط : ابرهاست

قالب چند منظوره وردپرس Virtue

 

 

 قالب بسیار حرفه ای که برای ایجاد هر نوع وب سایتی میتواند شما را یاری دهد.این قالب وردپرس Virtue نام دارد که به عنوان یک قالب چند منظوره وردپرسی گزینه مناسبی است. در ادامه بررسی های بیشتری در این قالب صورت میدهیم تا ببینید که این قالب  در سری قالب های رایگان بدون شک بی نظیر است و همانند یک قالب پرمیموم کارایی دارد

قالب وردپرس Virtue

  • امکان تغییر در چینش صفحه اول در بخش تنظیمات قالب وردپرس Virtue
  • امکان استفاده از اسلایدر مخصوص برای موبایل
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس
  • پنل تنظیمات اختصاصی
  • امکان انتخاب بین چند نوع اسلایدر
  • کاملا واکنش گرا و همگام با گجت های مختلف
  • دارای دکمه شبکه های اجتماعی

نکات نصب

در ابتدا در هنگام نصب قالب وردپرس Virtue، افزونه مخصوص قالب را هم باید نصب کنید.بعد از نصب قالب بصورت خودکار پیشنهاد نصب این افزونه در بخش نمایش ادمین سایت داده می شود. پس از نصب افزونه گفته شده یک برگه بسازید و قالب ان را full width در نظر بگیرید.بعد از انجام این کار وارد قسمت تنظیمات و سپس بخش خواندن شوید و این برگه را به عنوان صفحه اول ایستا انتخاب کنید. سپس قالب را درون ریزی نمائید

قالب وردپرس Virtue

  • امکان تغییر در چینش صفحه اول در بخش تنظیمات قالب وردپرس Virtue
  • امکان استفاده از اسلایدر مخصوص برای موبایل
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرس
  • پنل تنظیمات اختصاصی
  • امکان انتخاب بین چند نوع اسلایدر
  • کاملا واکنش گرا و همگام با گجت های مختلف

نصب سریع

در این نوع نصب، توجه بفرمائید که محتوای سایت و جایگاه ابزارک ها بصورت خودکار وارد سایت شما می شود با درون ریزی و شما در آن دخیل نیستید. اگر می خواهید قالب وردپرس Virtue را روی سایت اصلی نصب کنید، فقط از فایل درون ریزی ابزارک ها استفاده کنید توجه داشته باشید که ابتدا قالب نصب شود و سپس فایل های درون ریز را در بخش ابزار ها و درون ریزی وارد نمائید.



:: برچسب‌ها: قالب چند منظوره وردپرس Virtue,دامین ,چیست فروش سرور ,خرید سرور هاستینگ آپاچی, سرور خرید ,سرور فروش, ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 تنظیمات whmcs منوی general settings تب دامینز 

 

Image result for general settings

 

 

  1. Company Name : در این قسمت نام شرکت یا سایت خود را وارد نمایید.
  2. Email Address : در این قسمت آدرس ایمیل اصلی سایت خود را وارد نمایید، و دقت داشته باشید از این پس ایمیل هایی که توسط whmcss برای کاربران شما ارسال می شوند با این آدرس ارسال می شوند.
  3. Domain : در این قسمت نام دامنه خود را وارد نمایید. توجه نمایید که اگر نام دامنه را با www وارد کنید در مرورگر نیز با www نمایش داده خواهد شد و در غیر این صورت بدون wwww نمایش داده خواهد شد البته منظور از نام دامنه دقیقا نام دامنه ای هستش که whmcs بر روی آن نصب شده که ممکن است روت دامنه باشد یا یک ساب دومین.
  4. Logo URL : در این قسمت می توانید آدرس url تصویر یا لوگوی شرکت خود را وارد نمایید.
  5. Pay To Text : در این قسمت می توانید متنی که کاربران در هنگام پرداخت در کلیه فاکتور ها مشاهده می نمایند را تنظیم  نمایید، مثلا در این قسمت شما قادر هستید شماره حساب ها یا شماره کارت های بانکی خود را وارد کنید و یکسری توصیه قبل از پرداخت صورتحساب ها به کاربران اعلام کنید.

 

 

 

برای حل این مشکل، واسطه ها(Affiliates) از صفحات درگاه استفاده میکنند. واسط های زیرک یک صفحه وب جدا بر روی یک سرور دیگر طراحی و میزبانی میکنند که نام متفاوت داشته باشد در نتیجه در آدرس خود علامت سئوال ندارد.
در این صفحه درگاه به یکی از صفحات مقصد لینک می دهند و البته این لینک شامل متغیر CGI میباشد. این متغیر شماره مشخصه Affiliate را شناسایی می کند تا اعتبار او را تضمین کند.
کسی که واقعا بر روی Affiliate سرمایه گذاری کند چندین صفحه درگاهی ایجاد میکند که هر کدام به گروه مختلفی از مردم مربوط میشود.
تب یا سربرگ Affiliates  یا فروش رابطه ایی :
گزینه های تب یا سربرگ affiliates به شرح زیر می باشند :
Enable/Disable : فعال / غیر فعال (تیک این گزینه برای فعال کردن سیستم های وابسته )
Affiliate Earning Percentage : درصد سود سهامداران (درصد از هر پرداخت که می خواهید بازاریابان وابسته آن را دریافت کنند )
Affiliate Bonus Deposit : واریز پاداش های وابسته
Affiliate Payout Amount : مبلغ پرداخت سهامداران
Affiliate Commission Delay : تاخیر کمیسیون سهامداردان
Payout Request Department : دپارتمان درخواست پرداخت
Affiliate Links : لینک های مفید یا وابسته
 
ارزان هاست


:: برچسب‌ها: تنظیمات whmcs منوی general settings تب دامینز ,داممین دامین, ارزان خرید ,سرور خرید فروش, سرور ,adminnپی ادمین, بوی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود

 

 

Image result for ‫امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود‬‎

 

 

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیم درخصوص کاهش نرخ پهنای باند ارتباطات داخل کشور، گفت: کاهش ۲۰درصدی تعرفه پهنای باند ارتباطات داخل کشور برای افزایش ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اسفندماه نهایی شد و از اول فروردین ماه ۹۶ نیز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در همین حال برای حمایت از تولید محتوای بومی در داخل کشور، موضوع کاهش تعرفه را بار دیگر در دستور کار قرار می‌دهیم و در شهریورماه این تعرفه، مجددا بازنگری خواهد شد.

آذری جهرمی میزان کاهش مجدد تعرفه پهنای باند ارتباطات داخلی را بنابر بررسی میزان توسعه بازار ICT کشور و وضعیت بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان و خاطرنشان کرد: در این زمینه با پیشنهاد شرکت ارتباطات زیرساخت، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در واقع ما قصد داریم با کاهش تدریجی نرخ پهنای باند داخلی، سرویس‌های داخلی ارتباطات به سمتی بروند که اپراتورها دیگر از میزان ترافیک، هزینه‌ای از مشترک دریافت نکنند و تنها هزینه‌های مشترک در قبال سرویس و حق اشتراک آن باشد.

 

 

 

بر مبنای این مصوبه هزینه تمام شده خرید پهنای باند برای اپراتورهای اینترنتی و موبایل که ترافیک داخلی را ارائه می‌دهند، از اول فروردین ۹۶ کاهش پیدا کرد.



:: برچسب‌ها: امسال نرخ پهنای باند کم می‌شود,سرور ارزان, هاست اشتراکی ,سرور اختصاصی لایت, اسپید سرور, پی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

چطور عکس مورد نظرمان را بر روی اینترنت قرار دهم

 

 

Image result for ‫چطور عکس مورد نظرمان را بر روی اینترنت قرار دهم‬‎

 

 

افزودن تصویر خود به وب

  1. تصویر را در یک وب‌سایت قرار دهید

    اگر می‌خواهید عکس یا تصویرتان در نتایج جستجوی Google نشان داده شود، باید آن را به یک  وب‌سایت پست کنید. اگر وب‌سایت ندارید، از خدمات میزبانی محتوای رایگان زیر می‌توانید استفاده کنید:

    مطمئن شوید که پست دارای تصویر، عمومی و قابل جستجو است
    • تصاویرتان را در یک شبکه اجتماعی مانند Google+‎ آپلود کنید
    • تصاویر را با بلاگر به یک وبلاگ اضافه کنید
    • با استفاده از Google Sites وب‌سایت خودتان را بسازید
  2. با پست کردن تصویر در یک وب‌سایت عمومی و قابل‌جستجو، به Google امکان می‌دهید تا تصویرتان را یافته و به فهرست Imagess اضافه کند. در هنگام آپلود تصویر مطمئن شوید که صفحه دارای تصویر برای عموم قابل دسترس است. برای مثال اگر عکسی را در Google+‎ پست کرده‌اید، مطمئن شوید که تنظیم حریم خصوصی آن بر روی «عمومی» قرار دارد.

    برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد پست کردن تصاویر در سایتی که Google آن را فهرست‌بندی می‌کند، درباره افزودن سایت به Google بخوانید.

چطور یک عکس را بر روی اینترنت آپلود کنیم؟
ساده‌ترین کاری که می‌شود انجام داد، همین کار است!
باید بدانید که فایل‌های روی اینترنت دقیقاً مثل کامپیوتر شما، روی هارد یک کامپیوتر (که معمولاً Serverr نامیده می‌شود) کپی می‌شوند.
شما فقط کافی است یک سایت پیدا کنید که به شما اجازه دهد عکس مورد نظرتان را روی فضای آن سایت قرار دهید.
این روزها بی‌شمار سایت وجود دارند که این امکان را به رایگان برای شما فراهم می‌کنند.
یکی از مشهورترین‌های آن، سایت www.tinypic.com است. که آنقدر مورد اعتماد و مشهور است که رتبه 150 را بین میلیون‌ها سایت دارد. (سایت http://www.img4u.net هم هست. همچنین aks98.com )
اگر به این سایت‌ها وارد شوید، کاملاً مشخص است که یک دکمه به نام Browse می‌بینید که باید روی آن کلیک کنید و عکستان را از روی حافظه کامپیوترتان پیدا و انتخاب کنید.


:: برچسب‌ها: چطور عکس مورد نظرمان را بر روی اینترنت قرار دهم,پی سی وب هاست، buy-hostin، adminwebhostir، p30webhostcom، تفاوت انتقال دامنه وهاست، رابطه دومین وو هاستینگ، ایران هاست، ساب دومین چیست، فروش سرور، تنظیم برنامه email در اندروید، روتر چیست و انواع آن، host abri، buywebhostin، کدام زبان برنامه‌نویسی بهتر است ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 چه کار کنیم تا فونت​های پروژه پاورپوینت در کامپیوتر محل سمینار به هم نریزد

 

 

Image result for ‫چه کار کنیم تا فونت​های پروژه پاورپوینت در کامپیوتر محل سمینار به هم نریزد‬‎

به آدرس زیر بروید و مراحل را در Power Point 2007 طی کنید



توجه کنید که این کار فقط در مجموعه Office 2007 ممکن است.

 

 

درون اسلاید Content ، شش مورد به چشم می خورد که هر کدام را جداگانه توضیح می دهیم :

– Insert Table: در این حالت می توانیم اقدام به وارد نمودن یک جدول داخل اسلاید کنیم. با انتخاب این مورد پنجره ی کوچک Insert Table مطابق شکل باز می شود که در آن تعداد سطر و ستون را وارد می کنیم و بعد از زدن OK شاهد درج جدول در اسلاید می شویم
 
در این حالت نوار ابزار مخصوص Table ظاهر می شود که برای قالب بندی جدول می توان استفاده نمود ، توضیح کامل این نوار ابزار در دوره ی آموزشی Word مهارت سوم از استاندارد ICDL ، در اختیار شما قرار داده شده است .

– Insert Chart: برای درج نموداری از برنامه ی Excel در اسلاید که با وارد نمودن داده در Sheet وارد شده مقادیر نمودار نیز تغییر خواهد کرد. در این حالت محیط شبیه سازی شده excel دیده می شود که می توان به راحتی تغییرات و تنظیماتی را در آن انجام داد که این کار به شرط آشنا بودن با محیط Excel امکان پذیر می باشد.( آموزش کامل دوره ی Excel جهت مطالعه ، در پرتال آموزشی کارآموز دات کام و سایت استادآن لاین در اختیار شما قرار داده شده است . )
 
با کلیک کردن روی بدنه ی اسلاید حاوی نمودار ، می توان نمودار را در اسلاید ثابت نمود ، همچنین با دابل کلیک روی نمودار می توان مجددا وارد محیط شبیه سازی شده Excel شد .

اصطلاحات خاص :

بدنه ی اسلاید به قسمتی اطلاق می شود که خارج از Place holder ها باشد .

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: چه کار کنیم تا فونت​های پروژه پاورپوینت در کامپیوتر محل سمینار به هم نریزد,سرور ارزان,vps,p30webhost , com,p30webhost,پي سي وب هاست,پشتيباني سرور 24 ساعته,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

نوتو برنامه جدید گوگل

 

 

 

گوگل که از دست‌اندازی به هیچ حوزه‌ای در عرصه فناوری غفلت نمی‌کند، این بار برنامه‌ای به نام نوتو طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توان به تمامی زبان‌های دنیا مطلب تایپ کرد.

 

نوتو یک برنامه جامع حاوی فونت‌های نگارش به صدها زبان است که می‌تواند تمامی زبان‌های دنیا و حتی زبان‌هایی که رایانه شما آنها را تشخیص نمی‌دهد را شناسایی کند.

 

با استفاده از این برنامه می‌توان متون مختلف را به زبان‌های اصلی نوشت و به اشتراک گذاشت. خانواده فونت‌های این برنامه بیش از ۸۰۰ زبان و ۱۰۰ نوع دست‌خط نوشتاری را پوشش می‌دهد.

 

گوگل پنج سال برای تکمیل این طرح وقت گذاشته و حالا یکی از بزرگترین پروژه‌های نگارشی دنیا را به صورت متن باز تکمیل کرده و به سرانجام رسانده است

 

 

 

خلق موتو حاصل همکاری گوگل و شرکت فونت Monotype است و گوگل امیدوار است از این طریق کنترل بیشتری بر نرم افزارهای اداری، سیستم عامل های مختلف و برنامه های حرفه ای اعمال کند

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نوتو برنامه جدید گوگل, خريد سرور اختصاصي خارجي ,buy-host , in,خريد ,سرور ربات ضد ,اسپم خريد سرور در آمريکا,خريد,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

Record چیست ؟

 

 

 

Record

به سطرهای جدول رکورد ( Record ) می گویند.این رکورد ها شامل اطلاعات طبقه بندی شده درباره یک موجودیت خاص است.موجوديت پديده ، شی يا فردی در محيط پايگاه داده است که می خواهيم اطلاعات مربوط به آن را نگهداری کنيم .

 

 

 

مثال از رکورد در پایگاه داده : 

 

اگر شما جدول “Students” برای ذخیره اطلاعات دانش آموزان داشته باشید، در این جدول یک رکورد نشان دهنده یک دانش آموز خواهد بود. برای اضافه کردن دانش آموز به برنامه، باید یک رکورد به جدول “Students” اضافه کنید. برای پاک کردن یا ویرایش اطلاعات دانش آموز هم باید شما یک رکورد را از این جدول حذف کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: Record چیست ؟,سرور ارزان,هاستینگ,هاست پرسرعت,خريد ,buy-host , in,با چند سرور خريد سرور پيامک خريد سرور خريد سرور پرسرعت ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

آشنایی با PhpMyAdmin 

 

 

Image result for ‫آشنایی با PhpMyAdmin‬‎

برخی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و محبوب را با هم مرور می کنیم.

  • Create و Drop کردن دیتابیس
  • مدیریت دیتابیس های MySQL ( مای اس کیو ال )  و MariaDB ( ماریا دی بی ) 
  • Import دیتابیس در فرمت های SQL و CSV یا بصورت فایل فشرده
  • بک آپ گیری از دیتابیس در فرمت های CSV ، SQL ، XML و PDF
  • مدیریت یکپارچه چندین سرور
  • مدیریت کاربران و سطح دسترسی آنها
  • جستجو سراسری در تمامی دیتابیس ها
  • نمایش میزان Connection ها و مصرف CPU/Memory بصورت نمودارهای گرافیکی

 

 

نرم افزار PhpMyAdmin توسط زبان PHP نوشته شده است و برای مدیریت پایگاه داده MySql به کار گرفته می شود. phpMyAdmin از طیف گستره ای از عملیات های MySql پشتیبانی می کند.
پی‌ اچ‌ پی‌ مای‌ ادمین می‌تواند وظایفی مانند ایجاد تغییر و یا حذف پایگاه داده، جداول، فیلدها و یا ردیف‌ها، اجرای عبارت اس‌کیو ال و یا مدیریت کاربران و دسترسی‌ها را انجام دهد.

 



:: برچسب‌ها: آشنایی با PhpMyAdmin ,خريد سرور تيم, اسپيک خريد سرور,buy-host , in, ,پي سي وب هاست ,خريدhttp://p30webhost , com سرور ,ميکروتيک خريد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

فرمت های گرافیکی در طراحی سایت

 

Image result for ‫فرمت های گرافیکی در طراحی سایت‬‎

فرمت GIF

این فرمت در سال 1980 و برای طراحی وب سایت ساخته شد که در دهه 1990 ترجیح داده میشد که برای طراحی وب استفاده شود. این فرمت از ساختاری استفاده می کند که به راحتی و به سرعت فایل ها را کم حجم کرده و برای لود شدن سریع بسیار کاربرد دارند.

این فرمت به 255 رنگ محدود است و از ویژگی شفافیت پشتیبانی می کند. همچنین باید اضافه کنیم توسط این فرمت می توان تصاویر محرک ساخت.

مزایای استفاده از فرمت Gif عبارتند از:

  • قالب قوی برای نمایش عکس ها
  •     دیاگرام ها در این فرمت بهتر دیده میشود
  •     از ویژگی transparency قالب های گرافیکی پشتیبانی میکند


فرمت JPEG

فرمت JPEG میتواند به صورت فشرده ذخیره شود اما نه به صورت رنگ های واقعی یا True color که به صورت 24 بیتی است و در جایی که وضوح تصاویر نیاز است.

برخلاف فرمت GIF فرمت JPEG برای ذخیره شدن میتوانند از سوی کاربران کنترل شوند که بسته به میزان کیفیت و سایز فایل ممکن است متفاوت باشد.

مزایای این فرمت عبارتند از

  •     امکان فشرده سازی بیشتر و در نتیجه دانلود سریعتر
  •     برای استفاده برای عکس ها و طرح های پیچیده تر کیفیت تصویری بهتری را این فرمت ارائه میدهد
  • امکان پشتیبانی از رنگ های 24 بیتی

چند خط در میان (Interlacing) : این ویژگی به تصویر این امکان را می دهد تا به این ترتیب بارگذاری شود که در ابتدا خصوص فرد کشیده شوند و سپس خطوط زوج.  اینکار به کاربران و بینندگان این امکان را می دهد تا تصویر را زودتر از آنکه بارگذاری به اتمام برسد مشاهده نمایند.

پیشرفت کننده (Progressive) : این ویژگی در بارکدگزاری تصاویر، چیزی شبیه به interlacing است به این ترتیب که قسمتهای مختلف تصویر بطور جداگانه  بارگذاری می شوند ولی محدود به خطوط زوج و فرد نیستند. این کار سبب می شود تا کاربر تصویر را زودتر از زمان بارگذاری آن مشاهده کند.

فشرده سازی : این ویژگی به تصویر این امکان را می دهد تا توسط الگوریتم های ریاضی، که گروهی از پیکسل ها را بعنوان یک آیتم قلمداد می کنند، در حجم کوچکتری ذخیره سازی شود.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فرمت های گرافیکی در طراحی سایت,سرورارزان دومین,فروش سرور, خريد فکس سرور ,buy-host , in,خريد فکس سرور خريد سرور صنعتي خريد سرور دايرکت ادمين ,p30webhost , com ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker

 

 

Image result for ‫ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker‬‎

 

 

 

فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker

 

افزونه ی Form Maker دارای بخش رایگان و پرمیوم می باشد که بخش رایگان آن دارای امکانات خیلی زیادی نسبت به فرم های دیگر  است و بخش پرمیوم نیز امکانات متنوع تری را شامل می شود. شما با کمک این افزونه قادر به ساخت فرم های پرکاربرد در وردپرس می باشید.
این افزونه کارکرد بسیار آسانی دارد و شما با عمل drag and drup (یعنی روی المان مورد نظر کلیک کنید و آن را روی بخش مورد نظر بکشید و رها کنید!) می توانید فرم های زیبا ایجاد کنید.
این افزونه تا کنون بیش از ۹۰۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس از آن خود کرده است و می توان از آن به عنوان محبوب ترین پلاگین ها در ساخت فرم یاد کرد.

شروع کار

برای شروع کار ابتدا افزونه را دریافت نموده و از بخش افزونه های سایت خود آن را نصب نمایید. سپس در بخش پیشخوان سایت شما بخشی جدید با نام Form Maker جهت ساخت فرم های پرکاربرد در وردپرس اضافه شده است، روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی تنظیمات افزونه بروید.

 

 

 

 

shortcode 

از ستون Shortcode می توانید شورتکد فرم مورد نظرتان را کپی کنید و آن را در برگه/نوشته مورد نظرتان قرار دهید.
همین الان هم می توانید به قرار دادن شورتکد فرم مورد نظر در برگه/نوشته ی موردنظرتان بپردازید اما قبل از آن بهتر است تنظیمات مربوط به فرم را برای قالب خودتان ویرایش و شخصی سازی کنید.

php function

از ستون PHP function هم می توانید همان شورتکد را بصورت یک تابع php داشته باشید، این تابع زمانی استفاده می شود که بخواهید فرم  مورد نظر را در بخشی از قالب خودتان قرار دهید که نیاز است از بخش ویرایشگر آن را در کد قالب خودتان قرار دهید.

 

 

 

 

 

http://adminwebhost.ir/



:: برچسب‌ها: ایجاد فرم های پرکاربرد در وردپرس با افزونه ی Form Maker,http://adminwebhost , ir/,خريد سرور بازي,buy-host , in,خريد پرينت سرور وايرلس,p30webhost , com,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()