نوشته شده توسط : ابرهاست

آشنایی با تکنولوژی WebGL در طراحی

Image result for ‫آشنایی با تکنولوژی WebGL در طراحی‬‎

 

WebGL به زبان ساده، تکنولوژی‌ برای کشیدن، به نمایش در آرودن و تعامل سطح بالا و پیشرفته با گرافیک سه‌بعدی کامپیوتری از طریق مرورگرهای وب است. پیش از این، گرافیک سه‌­بعدی تنها محدود به کامپیوترهای سطح بالا و قوی یا کنسول‌­های بازی بود و نیاز به برنامه‌­نویسی پیچیده‌ای داشت. اما امروزه با پیشرفته‌تر شدن کامپیوتر‌های شخصی و web browser ها، نمایش گرافیک سه‌بعدی از طریق تکنولوژی‌های مدرن و شناخته‌شده‌ی وب، امکان‌پذیر شده است.

 

 

 المان های WebGL را می توان با دیگر المان های HTML ترکیب کرد و آن را در بخش های مختلف صفحات به کار برد. برنامه های WebGL شامل کد های کنترل هستند که تحت Java نوشته می شوند و کدهای Shader  آن نیز توسط کارت گرافیک کامپیوتر اجرا می شوند.  WebGL یک تکنولوژی تحت JavaScript از OpenGL است که از Canvas Element برای نمایش محتوا استفاده می کند. Web GL بر مبنای یکی از زیرمجموعه های OpenGL به نام2.0  OpenGL ES است که ویژه دستگاه های موبایل ساخته شده است. لذا WebGL با هر پلتفرمی که از Open GL پشتیبانی کند کار می کند.

WebGL از OpenGL ES 2.0 مشتق شده و توابع رندر مشابه با آن را ارایه می کند اما در قالب محتوای html. به عبارت دیگر  WebGL برای رندر کردن المان های Canvas در HTML طراحی شده است. ضمن اینکه ویژگی بلادرنگ بودن (پردازش در لحظه) آن  همانند دیگر API های تحت وب است. با این توصیف، به خاطر اینکه Web GL ویژگی های خود را از  OpenGL ES 2 به ارث می برد، برای برنامه نویسانی که با Open GL در کامپیوترهای دسکتاپ و یا کد نویسی وب تحت OpenGl ES آشنا هستند و می خواهند وارد حوزه WebGL شوند مسیر آشنایی است.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: خريد سرور سايت ,buywebhost , inخريد سرور سايت خريد سرور رندر خريد سرور ,پي سي وب هاست,buy-host , in, در آمريکا خريد سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

نرم افزار Teamviewer 

Image result for ‫نرم افزار Teamviewer‬‎

 

 

ویژگی های نرم افزار ریموت دسکتاپ تیم ویور  TeamViewer :

– ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور ، مدیریت از راه دور ، آموزش و فروش و … TeamViewer نرم افزاری جامع و قدرتمند به همراه ماژول های مختلف می باشد.


 مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور

بدین طریق مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می باشد. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را می دهد.


 انتقال فایل

 ابزار داخلی انتقال فایل، قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند.

 

 

 

این نرم‌افزار نمی‌تواند خطرناک باشد و hack به حساب آید ؟ : در این نرم افزار ، تمامی رفتار هایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط صاحب سیستم قابل   مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت Mousee فرد وارد شونده ، از طرف صاحب کامپیوتر قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهد ، می تواند کنترل را به دست گیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار TeamViewer از سیستم خود اخراج کننند

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار Teamviewer ,زمان SERVER,هاست ارزان,پرسرعت سرور رایگان,خريد سرور ,buywebhost , in,از خارج فروش سرور خانگي ,p30webhost , comخريد تجهيزات ,پي سي وب هاست سرور,adminwebhost , ir,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

فیشینگ یا سرقت آنلاین چیست

 

 

Image result for ‫فیشینگ یا سرقت آنلاین چیست‬‎

 

 

فیشینگ ( Phishing) به تلاش برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و... از طریق جعل یک وب‌سایت، آدرس ایمیل و... گفته می‌شود.

و یا به عبارت ساده تر وقتی شخصی سعی می‌کند شما را فریب دهد تا اطلاعات شخصی‌تان را در اختیارش بگذارید، یک حمله فیشینگ اتفاق می‌افتد.

 

 

 

اطلاعاتی که سایت‌های فیشینگ ممکن است از شما بخواهند

  • نام کاربری و گذرواژه
  • شماره تأمین اجتماعی
  • شماره‌های حساب‌های بانکی
  • کدهای پین (شماره‌های شناسایی شخصی)
  • شماره‌های کارت اعتباری
  • تاریخ تولد شما

 

 

فیشینگ به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب‌گاه معتبر مانند بانک‌های آنلاین انجام می‌شود. 
ابتدا کاربر از طریق ایمیل و یا آگهی‌های تبلیغاتی سایت‌های دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می‌شود. سپس از کاربر درخواست می‌شود تا اطلاعاتی را که می‌تواند مانند اطلاعات کارت اعتباری مهم و حساس باشد، آنجا وارد کند. در صورت گمراه شدن  کاربر و ثبت کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی پیدا می‌کنند. 

 


از جمله سایت‌های هدف این کار می‌توان سایت‌های، PayPal (شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی) ، eBay  (وب‌گاه مزایده اینترنتی ) و بانک‌های آنلاین را نام برد.



:: برچسب‌ها: فیشینگ یا سرقت آنلاین چیست,SERVER, خريد سرور اختصاصي براي ,buy-host , in,دانلود خريد سرور امريکاخريد سرور براي سايت,buywebhost , in,,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

اضافه شدن دامنه blog به دامنه ی وبلاگ های وردپرسی

 

Image result for ‫اضافه شدن دامنه blog به دامنه ی وبلاگ های وردپرسی‬‎

 

 

 

قیمت دامنه .blog چقدر است؟

 

باتوجه به اینکه این دامنه هنوز فعال نشده است، قیمت نهایی آن مشخص نیست اما طبق گفته های وردپرس قیمت این دامنه مانند سایر دامنه های سطح بالا خواهد بود که برای برخی از دامنه های ویژه این رقم بیشتر خواهد بود.

نحوه ثبت دامنه .blog برای کاربران وردپرسی به چه صورت خواهد بود؟

 

درحال حاظر این دامنه فعال نشده است و حتی صفحه get.blog که قرار است وردپرس دامنه ها را از آن طریق به فروش برساند هنوز در دسترس نیست. تا زمان فعال شدن دامنه و فروش آن می توانید اخبار مربوط به این دامنه را از طریق آدرس dotblog.wordpress.com دنبال کنید.

 

سی‌پنل

در سی‌پنل٬ پس از ورود به پنل Addon Domains  بروید و سپس  فیلدها را مثل تصویر زیر پر کنید٬ دقت کنید که document root باید محلی باشد که اطلاعات و index.html/php سایت شما در آن وجود داشته باشد. برای دیگر کنترل پنل ها هم شرایط تقریبا یکسان است

 

Verify

اطمینان حاصل کنید که هر دو دامنه را Verify کرده باشید. اگر فایل Verification را بر روی سایت فعلی آپلود کرده باشید و دامنه با موفقیت به وبمسترتولز اضافه شده‌ باشد٬٬ نیازی به آپلود مجدد فایل نیست.



:: برچسب‌ها: اضافه شدن دامنه blog به دامنه ی وبلاگ های وردپرسی,get , blog ser,dotblog هاستینگ,وردپرسی دومین پی سی وب هاست,p30webserver ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 لینوکس چیست و چرا باید آن را استفاده کنیم

 

 

Image result for ‫لینوکس چیست و چرا باید آن را استفاده کنیم‬‎

 

 

 

 

سیستم عامل ویندوز، نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و حتی یک فونت ساده مثل تاهوما کالای تجاری محسوب می شوند و سازنده در قبال فروش آن وجه نقد طلب می کند.
به دلیل تحریم های اقتصادی که گریبانگیر جامعه ماست سازندگان اکثر نرم افزارهای تجاری سامانه فروش و خدمات پس از فروش در ایران ندارند، همچنین در بسیاری موارد خرید این نرم افزارها به دلیل گران بودن دلار دارای عدم توجیه اقتصادی است.
استفاده از این نرم افزارها بدون پرداخت وجه آن مصداق عدم رعایت حق الناس است، حال تحت هر عنوان و بهانه ای که می خواهد باشد. همچنین این نرم افزارها عموما بدون کد منبع فروخته می شوند و نه تنها خریدار که حتی افراد خبره در برنامه نویسی نرم افزارهای کامپیوتری قادر به کشف اتفاقات پشت پرده این برنامه ها نیستند

 


 راه حل چیست

 


برای مورد اول یا همان ویندوز خوشبختانه نه تنها سیستم عامل رایگان بلکه سیستم عاملی بسیار قدرتمند و با کیفیت تر از ویندوز را میتوان به راحتی تهیه و مورد استفاده قرار داد. سیستم عامل لینوکس که تحت توزیع های متعددی مانند فدورا و اوبونتو عرضه می شود نه تنها رایگان است بلکه از قدرت، امنیت و کیفیت بالاتری نسبت به ویندوز برخوردار است.
خوشبختانه از برنامه های بسیار عادی مانند پخش صوت و فیلم گرفته تا word و فتوشاپ نسخه های معادل و رایگان آنها موجود است، به طور مثال نرم افزار گمپ GIMP معادل بسیار قدرتمندی برای فتوشاپ محسوب می شود. هر چند از آنجا که این برنامه بسیار حرفه ای است میبایستی برای کار با آن و کشف قابلیت های آن وقت زیادی صرف یادگیری آن بکنید

 

سایر برنامه ها


برای سایر برنامه های نیز چنین امکانی فراهم است، تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که دل کندن از محیط ویندوز و عادت کردن به محیط لینوکس زمان می خواهد اما ارزش آن را دارد که حق هیچ انسانی را زیر پا نگذارید. همچنین در محیط لینوکس اکثریت برنامه ها به وسیله جوامع کاربری توسعه داده می شوند و در مورد برنامه های خیلی تخصصی ممکن است همه چیز از اول فراهم نباشد و در چنین شرایطی خودتان باید آستین بالا بزنید و کمبودها را جبران کنید.

 

 

گنو/لینوکس

گنو/لینوکس جزو سیستم‌عامل‌هایی است که تاریخچه‌ی آن مفصل بوده و شامل سیستم‌فایل پیچیده‌ای است. در ابتدا ذهن خود را با تاریخچه‌ی این سیستم‌عامل درگیر نکنید و این نکته را هم در نظر بگیرید که برای شروع کار  جهت درک این سیستم‌عامل نیازی نیست که زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی را یاد بگیرید. به طور خلاصه، لینوکس سیستم‌عاملی متن‌باز و دارای انواع مختلفی از توزیع‌ها است که هرکدام از آن‌ها به نوبه‌ی خود دارای ویژگی‌ها و برترهایی است. در حالی که ویندوز سیستم‌عاملی گسترش یافته و مک هم سیستم‌عاملی مجلل و زیبا است، در مقابل می‌توان گفت لینوکس تمامی ویژگی‌های این سیستم‌عامل‌ها را به همراه دارد. همه‌ی این قابلیت‌ها در یک جمله خلاصه می‌شود: لینوکس قابل تنظیم و سفارشی کردن است. 

 

 



:: برچسب‌ها: لینوکس چیست و چرا باید آن را استفاده کنیم,server ارزان, آپديت نود 32فروش سرور نود32,خريد سرور وارکرافت,خريد سرور وارز ,خريد سرور ,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir,buy-host , in,وي پي اس خريد ,ويندوز سرور 2012 خريد سرور, ويندوز خريد, سرور و هاست,p30webhost , com ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

سیستم فایل در سولاریس

 

Image result for ‫سیستم فایل در سولاریس‬‎

سیستم فایل یونیکس (Unix file system) یا (UFS) یک سیستم فایل است که توسط بیشتر سیستم عامل‌های یونیکس و شبه یونیکس استفاده میشود

 

هر یک از این دایرکتوریها بعلاوه دایرکتوریهای اضافه شده به root میتوانند شامل زیر دایرکتوریها باشند 
حال به توصیف و عملکرد این دایرکتوریها (سیستم فایل ها )میپردازیم 

 

boot

فایلهای راه انداز لینوکس را شامل میشود 

dev 
device شامل اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری میباشد 

etc 
شامل فایلهای پیکربندی می باشد 

home 
شامل دایرکتوریهای تخصیص داده شده به هر کاربر با یک حساب login میباشد 

lib
library محل قرارگیری فایلهای کتابخانه ای برنامه ها میباشد 

mnt
mount حاوی اطلاعات cdrom , flopy میباشد 

 

اده می‌شود.

 

 اما دایرکتوری های بعد از ریشه :‌

bin/   فرامین عمومی سیستم عامل لینوکس در این دایرکتوری قرار دارن , مانند ls

dev/  حاوی نقاط دسترسی به ابزار های سخت افزاری کامپیوتر شماست .مانند ترمینال ها , دیسک های فلاپی , دیسک های سخت و … کاربران به طور معمول برای دستیابی به این دستگاه ها از نام های آنها استفاده می کنند.

etc/  حاوی برخی فایل های پیکره بندی سیستم است.

home/   دایرکتوری های کاربران یک سیستم لینوکس در این دایرکتوری قرار میگیره.

tmp/   محل قرار گیری فایل های موقت.

 

adminwebhost.ir,,buywebhost.in 



:: برچسب‌ها: سیستم فایل در سولاریس,tmp سرور,home ارزان,خريد هاست ايران,هاست لينوکس,هاست , ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

سیستم فایل در سولاریس

 

Image result for ‫سیستم فایل در سولاریس‬‎

سیستم فایل یونیکس (Unix file system) یا (UFS) یک سیستم فایل است که توسط بیشتر سیستم عامل‌های یونیکس و شبه یونیکس استفاده میشود

 

هر یک از این دایرکتوریها بعلاوه دایرکتوریهای اضافه شده به root میتوانند شامل زیر دایرکتوریها باشند 
حال به توصیف و عملکرد این دایرکتوریها (سیستم فایل ها )میپردازیم 

 

boot

فایلهای راه انداز لینوکس را شامل میشود 

dev 
device شامل اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری میباشد 

etc 
شامل فایلهای پیکربندی می باشد 

home 
شامل دایرکتوریهای تخصیص داده شده به هر کاربر با یک حساب login میباشد 

lib
library محل قرارگیری فایلهای کتابخانه ای برنامه ها میباشد 

mnt
mount حاوی اطلاعات cdrom , flopy میباشد 

 

اده می‌شود.

 

 اما دایرکتوری های بعد از ریشه :‌

bin/   فرامین عمومی سیستم عامل لینوکس در این دایرکتوری قرار دارن , مانند ls

dev/  حاوی نقاط دسترسی به ابزار های سخت افزاری کامپیوتر شماست .مانند ترمینال ها , دیسک های فلاپی , دیسک های سخت و … کاربران به طور معمول برای دستیابی به این دستگاه ها از نام های آنها استفاده می کنند.

etc/  حاوی برخی فایل های پیکره بندی سیستم است.

home/   دایرکتوری های کاربران یک سیستم لینوکس در این دایرکتوری قرار میگیره.

tmp/   محل قرار گیری فایل های موقت.

 

adminwebhost.ir,,buywebhost.in 



:: برچسب‌ها: سیستم فایل در سولاریس,tmp سرور,home ارزان,خريد هاست ايران,هاست لينوکس,هاست , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

آموزش جی کوئری

 

Image result for ‫آموزش جی کوئری‬‎

jQuery (جی کوئری) چیست

 

jQuery (جی کوئری) یک کتابخانه کم وزن، به معنی: "کارهای زیاد با نوشتن کد کمتر" است.

هدف از این آموزش، بکارگیری آسانتر JavaScript در وب سایتتان است.

jQuery (جی کوئری)، بسیاری از کارهای پیچیده در JavaScript مانند: AJAX، دستکاری عناصر و ... را ساده کرده است.

در آموزش jQuery به موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • آموزش دستکاری محتوای عناصر HTML با توجه به مدل DOM (اگر مایلید درباره مدل DOM بیشتر بدانید، لطفاً به لینک DOM Home مراجعه  کنید)

  • آموزش دستکاری ظاهر عناصر HTML با استفاده از CSS

 

 

 

رویداد ( ) mousedown در jQuery 

در این بخش از آموزش JQuery ، رویداد mousedown را در طراحی سایت  شرح میدهیم.

رویداد mousedown زمانی اتفاق می افتد که دکمه سمت چپ موس را بر روی عنصر مورد نظر فشار دهید . 
رویداد mousedown می تواند دو کار را انجام دهد :

1- باعث رخ دادن رویداد mousedown برای عنصر مورد نظر می شود

 

 

 باعث اجرا شدن تابع یا دستوری در هنگام فشرده شده دکمه موس بر روی عنصر مورد نظر می شود 



:: برچسب‌ها: آموزش جی کوئری,p30webhost , com , p30webhost,پي سي وب سرور,,پي سي وب هاست رویداد mousedown ,host پي سي وب هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

مبانی دنیای وب

 

 

Image result for ‫مبانی دنیای وب‬‎

 

 

 

سرورهای اصلی با استفاده ار برنامه های مجاری سازی به چندین سرور مجازی جدا از هم تقسیم میشوند سپس یک کنترل پنل روی هر کدام از آن ها نصب  میشود

 

 

کنترل پنل های میزبانی وب

  • سی پنل — cPanel

  • دایرکت ادمین — Directadmin

  • کلوکسو — Kloxo

  • پلسک —  Plesk

 

طراحی پایه

طراحی پایه یک سایت چند ابزار خیلی پر کاربرد را با هم مرورمیکنیم که نیاز این چند ابزار مستلزم یادگیری متوسط شما از امکانات خیلیابتدایی آنها میباشد



:: برچسب‌ها: مبانی دنیای وب,سرور اینترنتی ارزان,p30webhost,پرسرعت بالای هاست ابری,لود سایت, ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

مزایای طراحی سایت فلت

 

Image result for ‫مزایای طراحی سایت فلت‬‎

 اصلی ترین نقطه تمایز طراحی سایت فلت با سایر انواع طراحی سایت است، عدم وجود آیتم های سه بعدی است

 

ویژگی طراحی سایت فلت

 طراحی سایت فلت باید در عین سادگی ، زنده، جذاب و حرفه ای انجام شود تا بتواند مخاطب را به خود جلب کند. در برخی از سایت ها، آیکون های فلت در طرح ها و با رنگ بندی های مختلف به صورت فایل باز و یا در فرمت های مختلف گرافیکی ارائه شده اند که شما می توانید از آنها برای طراحی سایت فلت خود استفاده کنید

 

تفاوت طراحی فلت با طراحی های معمول

در طراحی های معمول می توان استفاده بیش از اندازه رنگ های گرادیانت در قالب عکس،توضیحات زیاد،تجربه کاربری کم، شلوغ بودن صفحات، ریسپانسیو نبودن نام برد که هیچ کدام از این موارد در طراحی فلت مشاهده نمی شود.

 

 

 



:: برچسب‌ها: مزایای طراحی سایت فلت,buywebhost , in,خريد سرور هلند خريد سرور هتزنر ,خريد سرور هاي,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir, ,buy-host , in ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

وب سایت اینترنتی از لحاظ نسل به چند دسته تقسیم می شوند

 

 

Image result for ‫وب سایت اینترنتی از لحاظ نسل به چند دسته تقسیم می شوند‬‎

 

 

 

 

 

 وب سایت های اینترنتی ، وب 2 ، بروز و ظهور کرد. وب 2 یا وب مشارکتی ، در واقع نسلی از وب محسوب می شود که اطلاع رسانی را از یک روند یکطرفه به یک حرکت مشارکتی تبدیل نمود.

 

محتوای سایت توسط کلیه کاربران و بازدیدکنندگان تامین شده و خود کاربران سایت نیز سهم موثری در تولید و ساماندهی محتوای سایت خواهد داشت

 

 نسل اول

اصطلاحا این وب سایت ها یک طرفه بودند. امروزه هنوز این نسل از وب سایت ها با توجه به اینکه موج سوم و نسل هوشمند وب سایت ها در جهان عرضه شده اند، در بین شرکت هایی با ساختار قدیمی رواج دارند

 

 

نسل دوم

 در ویرایش و نگارش محتوا هم مدیران و هم کاربران دخالت دارند. در این نسل فناوری های خوبی برای صفحات وب سایت طراحی شد. از این نمونه فناوری آجاکس ( Ajax) که فناوری برای بهبود در بالا آمدن صفحه و آپلود آن بدون بارگذاری کل صفحه بود

 

 

 نسل سوم

وب سایت های تعریف شده در این نسل باید بتواند با توجه به صلیقه و علایق کاربر مطالب و محتوا را در اختیار آنها قرار بدهد و مطابق سلیقه کاربر تغییر کند.

 

 

سرور و هاست نامحدودbuy-host,buywebhost

http://buy-host.in

 

 



:: برچسب‌ها: وب سایت اینترنتی از لحاظ نسل به چند دسته تقسیم می شوند,hosting,server arzan,فری سروردر نت,p30webhost ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

اینترنت نسل 4.5 چیست

 

 

 

 

Image result for ‫اینترنت نسل 4.5 چیست‬‎

 

 

 

 

 

 

 

 تلفن همراه

 

 اپراتور تلفن همراه،‌ «خدمات اینترنت پهن‌باند همراه (FDD-LTE یا همان LTE) خود را روی دو فرکانس ۱۸۰۰ و ۲۶۰۰ مگاهرتز ارائه می‌کند و این توانایی گوشی یا مودم کاربر در اتصال هم‌زمان به هر دوی این فرکانس‌ها است که آن را به 4.5Gا(LTE-A یا +4G) تبدیل می‌کنند

 

مودم‌های همراه 

اکثر مودم‌های همراه و تلفن‌های هوشمند دارای قابلت 4G در سال‌های اخیر از دریافت‌کننده LTE cat 4 استفاده می‌کردند؛ اما از سال گذشته گوشی‌های پرچم‌دار و حتی گوشی‌های میان رده برندهای برتر موبایل از دریافت‌کننده‌های Cat 6با نهایت سرعت دریافت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و Cat 9 با نهایت سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کنند.

 

سرعت دانلود

 استاندارد سرعت دانلود برای کاربران بین 2x تا 3x از Vanilla LTE تخمین زده شده است

 


سرور و هاست نامحدودbuy-host,buywebhost

http://buy-host.in

 



:: برچسب‌ها: اینترنت نسل 4 , 5 چیست,4G سرور,Vanilla host,بهترين هاست رايگان هاست, لينوکس رايگان بايگاني,بک آپ رايگان سالانه ,p30webhost,خريد هاست ايران,هاست لينوکس,هاست , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

نکات لازم قبل از خرید لپ تاپ

 

 

Image result for ‫نکات لازم قبل از خرید لپ تاپ‬‎

 

 

 

 

مهم‌ترین دلایل تفاوت مدل‌های لپ تاپ

 

مهم‌ترین دلایل تفاوت مدل‌ها، وجود اختلاف در مشخصات فنی لپ‌تاپ‌ها است و قطعاتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش گرافیکی است

 

 

رم در نوت‌بوک‌

رم در نوت‌بوک‌های امروزی از نوع DDR3‌ است و اگر لپ‌تاپی با رم DDR2 مشاهده کردید به معنی قدیمی بودن آن است.

 

باتری در لپ‌تاپ‌

باتری در لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده‌های سندی‌بریج استفاده می‌کنند، دوام بیشتری دارد و سه تا چهار ساعت عمر باتری برای اغلب مدل‌ها رایج است. شارژ بیشتر به معنی استفاده طولانی‌تر از دستگاه بدون نیاز به برق میباشد

 

 

 

بخش گرافیکی

بخش گرافیکی در لپ‌تاپ‌ها به دو شکل دیده می‌شود. برخی از مدل‌ها از همان هسته گرافیکی پردازنده استفاده می‌کنند و دارای کارت گرافیکی مستقل نیستند. این هسته گرافیکی درون پردازنده قرار دارد و كارآيي آن برای بازی مناسب نیست. اما توانایی پردازش‌های گرافیکی دو بعدی و تمام فعالیت‌های روزانه با نرم‌افزارهای آفیس و برنامه‌های اینترنتی را دارند

 

 

 

کارت‌های گرافیکی AMD که دارای شماره سری HD 65xx، HD 66xx و HD 67xx‌ هستند نیز می‌توانند برای بازی استفاده شوند و بهترین كارآيي را مدل‌های سری HD 67xx‌ را دارند

 

عدد شش

مدل‌هایی که شماره سری آنها با عدد شش آغاز می‌شود جدیدتر هستند.

 

 



:: برچسب‌ها: قدرتمند , نکات لازم قبل از خرید لپ تاپ خريد سرور دسته دوم خريد, ,buywebhost , in,قطعات سرور,,پي سي وب هاست,adminwebhost , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

Shareware چیست

 

 

Image result for ‫shareware چیست‬‎

 

 

یک Freeware نرم افزاری است که شما می توانید آن را بدون پرداخت هیچ هزینه ای و بصورت کاملا رایگان از اینترنت یا از هر محل دیگری دانلود ، نصب و استفاده کنیدFreeware تفاوت هایی با Adware ها و Shareware ها دارد به گونه ای که شما زمانیکه یک Adware را نصب می کنید 

 

 

دلیل براى توضیح این نكته داریم:

 

۱- در اغلب sharewareها، كد منبع در دسترس نیست؛ از این رو، به هیچ وجه، نمى توانید برنامه را تغییر دهید.

۲- sharewareها امكان ایجاد یك نسخه و نصب آن را، بدون پرداخت حق مجوز، به كاربر، و حتى به افراد سفارش دهنده در فعالیت هاى غیرانتفاعى، نمى دهند. در عمل، اغلب افراد این شرط توزیع را نادیده مى گیرند، اما این شرایط اجازه این كار را نمى دهد.

 

اینگونه نرم افزارها توسط برنامه نویس ها به عنوان تنوع یا در زمانهای خالی این افراد برنامه نویسی می شوند و بنابراین پشتیبانی فنی زیادی معمولا پشت این نرم افزارها قرار ندارند



:: برچسب‌ها: Shareware چیست , خريد سرور تيم , اسپيک خريد سرور , shareware buy-host , in , , پي سي وب هاست خريد سرور ميکروتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 1689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست


synchronization چیست

 

 

Image result for ‫synchronization چیست‬‎

 

 

 

مرورگرها نقش بسیار مهمی را در وب دارند و حاوی اطلاعاتی مهم از قبیل تاریخچه، رمزهای عبور، بوک مارک ها و … هستند.

چند سال پیش وب سایتی با نام foxmark با قابلیت همگام سازی بوک مارک ها در فایرفاکس کار خود را شروع کرد

 

 

گوگل نیز چندی  پیش با ارائه این قابلیت بر روی مرورگر خود پس از اپرا دومین مرورگری بود که این قابلیت به صورت پیش فرض روی آن قرار داشت

 

Opetion

 

وارد منوی "Opetion" شوید و سپس مانند شکل زیر بر روی "Advanced sync settings" کلیک نمایید

 

 

در صفحه باز شده  تنظیمات زیر را انجام بدهید

 

 



:: برچسب‌ها: تنظیمات سرور,synchronization چیست,host, adminwebhost,buywebhost , adminwebhost,خريد سرور کامپيوتر, خريد و فروش قطعات,,buy-host , in, سرورخريد سرور ,رايگان خريد سرور ,ربات ضد اسپم,p30webhost ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

ساختار انواع کابل ها

 

 

Image result for ‫ساختار انواع کابل ها‬‎

 

 

 

پلی اتیلن PE


پلی اتیلن

 

 پلیمری است با خصوصیات الکتریکی عالی، جذب آب کم و بدون هالوژن می باشد

 

هادی مفتولی

این نوع هادی از یک مفتول مجرد تشکیل شده است و معمولاً مقطع آن دایره ای است. مقاطع بزرگتر آن را گاهی غیر گرد نیز شکل می دهند

 

 اتیلن وینیل استات EVA


دمای نقطه کار EVA تا 110 درجه سانتی گراد است اما خواص الکتریکی آن پایین تر از EPR میباشد

 

 

دسته بندی بر اساس مدار اتصال کوتاه

به دفعات اتفاق افتاد که اندازه هادی مورد نیاز برای نصب بوسیله توانایی حمل جریان اتصال کوتاه تعیین شده است

 

 

ساختار کابل های برق

برای حفاظت ساختار کابل، بخش های مختلفی دور یک کابل وجود دارد. کابل برق عمدتاً شامل:

 عایق

 LAY برای کابل های چند هسته

 

 

نوار بهم تابیده

 

 سیم مس قلع اندود حرارتی، نایلون بهم تابیده، پنبه بهم تابیده برای این هدف استفاده می شود

 



:: برچسب‌ها: ساختار انواع کابل ها,خريد سرور هاست,خريد سرور هاي hp,پي سي وب هاست,خريد سرور هاي خريد سرور هاي اختصاص,,adminwebhost , ir, ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

سافت استارتر چیست

 

Image result for ‫سافت استارتر چیست‬‎

 

 

 

 راه اندازنرم

 

راه اندازنرم درصنعت برای راه اندازی الکتروموتور به کار میرود و در این حالت بیشترین جریان راه اندازی حدود 2.5 برابرجریان حالت عادی موتوراست.

 

درراه اندازنرم ازکلیدهای استاتیکی (SSR) استفاده میشود که درتوان های پایین ازترایاک ودرتوان های بالا ازیک جفت تایستور بصورت معکوس وموازی استفاده میشوند

 

 سافتاستارتر به شما امكان كنترل پريود راه اندازي را مي دهد.در خيلي از اوقات ما نيازي بهاعمال نظارت و كنترل در راه اندازي موتور نداريم. مثلاً در خيلي ازكاربردهاي با موتورهاي توان پايين است

 

 اینورتر یا کنترل دور

 

راه اندازی الکتروموتور با بیشترین جریان راه اندازی حدود جریان عادی موتور بایک منحنی تقریبا خطی قابل انتخاب

بهترین راه اندازنرم موتور است ولی با قیمتی بیش ازچهار برابر راه اندازنرم یاهمان سافت استارت

 

قابليتهاي اصلي راه انداز نرم موتور محدود كردن جريان راه اندازي است ولي هنوز راه انداز نرم قابليتهاي ديگري نيز دارد.

 

 

 

p30webhost,p30webserve
http://p30webhost.com/

 



:: برچسب‌ها: سافت استارتر چیست,server,هاست ارزان,موتور سرور,host سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

 

پچ پنل چیست و چه کاربردی در شبکه دارند

 

 Image result for ‫پچ پنل چیست و چه کاربردی در شبکه دارند‬‎

 

وظیفه پچ پنل این است که بین نقاط انتهایی کابلهای شبکه و تجهیزات شبکه ای مثل هاب، روتر، ... قرار گرفته و به جای اینکه کابلهای شبکه مستقیما" به این تجهیزات وصل بشن از طریق پچ پنل وصل میشود

 

پورت شبکه 


پچ پنل‌ها از تعدادی پورت شبکه تشکیل شده‌اند و در رک قرار می گیرند. متناسب با نیاز یک سیستم شبکه و تعداد فعلی و آتی کلاینت‌ها، ممکن است که تعداد پچ پنل‌ها در رک اصلی متغیر باشد

 

سیم های مسی

 

پچ پنل ها صرفا منحصر به سیم های مسی نمی باشد بلکه برای فیبر های نوری نیز استفاده می گردد

 

 

سینی ثابت رک

 

طبقه های ثابت رک به سه نوع یک یونیت ، ۲ یونیت و تخت تقسیم می شود

 

 

 

p30webhost,p30webserve


http://buywebhost.in

 

 



:: برچسب‌ها: پچ پنل چیست و چه کاربردی در شبکه دارند , سیم های مسی سرور , فیبر های نوری هاست , یونیت هاست , buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

مزایا و معایب فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری

 Image result for ‫مزایا و معایب فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری‬‎

 

چه نوع فايروال هائی وجود دارد 


فايروال ها به دو شکل سخت افزاری ( خارجی ) و نرم افزاری ( داخلی ) ، ارائه می شوند . با اينکه هر يک از مدل های فوق دارای مزايا و معايب خاص خود می باشند ، تصميم در خصوص استفاده از يک فايروال بمراتب مهمتر از تصميم در خصوص نوع فايروال است

 

فايروال های سخت افزاری

اين نوع از فايروال ها که به آنان فايروال های شبکه نيز گفته می شود ، بين کامپيوتر شما (و يا شبکه) و کابل و يا خط DSL قرار خواهند گرفت . تعداد زيادی از توليد کنندگان و برخی از مراکز ISP دستگاههائی با نام "روتر" را ارائه می دهند که دارای يک فايروال نيز می باشد

 

فايروال های نرم افزاری

 

برخی از سيستم های عامل دارای يک فايروال تعبيه شده درون خود می باشند . در صورتی که سيستم عامل نصب شده بر روی کامپيوتر شما دارای ويژگی فوق می باشد

 

پيکربندی بهينه يک فايروال به چه صورت است


اکثر محصولات فايروال تجاری ( هم سخت افزاری و هم نرم افزاری ) دارای امکانات متعددی بمنظور پيکربندی بهينه می باشند . با توجه به تنوع بسيار زياد فايروال ها ، می بايست به منظور پيکربندی بهينه آنان به مستندات ارائه شده ، مراجعه تا مشخص گردد که آيا تنظميات پيش فرض فايروال نياز شما را تامين می نمايد يا خير ؟

 

معایب استفاده از firewall نرم افزاری

 

برای هر کامپیوتر موجود در شبکه می بایست جداگانه نصب شوند در نتیجه زمان بر خواهد بود.
گاهی Uninstall کردن و حذف کامل آن ها با مشکل رو به رو می شود.


پی سی وب هاست ,پی سی وب سرور

http://buywebhost.in

 



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری,buywebhost , in,p30webhost , comخريد تجهيزات ,پي سي وب هاست سرور,adminwebhost , ir,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست


اینفوگرافیک چیست

 

 Image result for ‫اینفوگرافیک چیست‬‎

اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و سعی می‌کند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را

به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل بشود.

 

اینفوگراف شامل چیست

اینفوگراف ها می‌توانند شامل شکل، نقشه، نمودار، جدول و متن باشند که در زمینه‌های مختلف ازجمله فرهنگ‌سازی

 

ترویج علوم، تبلیغات، ارائه سمینار، روزنامه‌نگاری، گزارش‌نویسی فنی یا سازمانی، رزومه نویسی، آموزش وغیره قابل‌استفاده هستند.

 

 

واژه‌شناسی

واژه اینفوگرافیک (infographic) کوتاه شده عبارت information graphic است

 

فرهنگستان زبان و ادب فارسی«اطلاع‌نگاشت» را برای معادل فارسی آن برگزیده است

p30webhost,p30webserve

http://adminwebhost.ir/



:: برچسب‌ها: اینفوگرافیک چیست,serverخریدن,معرفي سايت سرور خريد سرور مجازي خارج,خريد سرور ,تراوين اسپيد ,خريد سرور,buy-host , in, براي ,پي سي وب هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

مزایای وبلاگ 

 

 

Image result for ‫مزایای وبلاگ‬‎

 

 

 

سرعت بالای به روز شدن اخبار، حتی در مواردی بیشتر از رادیو و
تلویزیون

 توانایی ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع و زمینه کاری خود به مخاطبان
از طریق لینک‌های متعدد؛

 نقش مؤثر در جلب توجه و تحریک افکار عمومی با تمرکز روی موضوعی
خاص؛

 بالا رفتن آگاهی از طریق
بازخورد از دیگران در مورد مطلب نوشته شده

 

 

p30webhost,p30webserve

buy-host.in

 



:: برچسب‌ها: مزایای وبلاگ,موضوع سرور,هاست ابری,خرید هاست,خرید سرور فری,p30webhost , com ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 


آشنایی با حمله dos

 

 Image result for ‫آشنایی با حمله dos‬‎

حملات از نوع ( DoS ( denial-of-service


در يک تهاجم از نوع DoS ، يک مهاجم باعث ممانعت دستيابی کاربران تائيد شده به اطلاعات و يا سرويس های خاصی می نمايد . يک مهاجم با هدف قرار دادن کامپيوتر شما و اتصال شبکه ای آن و يا کامپيوترها و شبکه ای از سايت هائی که شما قصد استفاده از آنان را داريد ، باعث سلب دستيابی شما به سايت های Email ، وب سايت ها ، account های online و ...بر روی کامپيوترهای سرويس دهنده می گردند

 

حملات از نوع ( DDoS (distributed denial-of-service


در يک تهاجم از نوع DDoS ، يک مهاجم ممکن است از کامپيوتر شما برای تهاجم بر عليه کامپيوتر ديگری استفاده نمايد .

 

آنها با استفاده از نقاط آسيب پذير و يا ضعف امنتيی موجود بر روی سيستم شما می توانند کنترل کامپيوتر شما را بدست گرفته و در ادامه از آن به منظور انجام عمليات مخرب خود استفاده نمايد

 

روش جلوگیری از حملات DDOS 

ابتدا لازم است از سیستم عامل های آپدیت شده و به روز استفاده شود.

استفاده از برنامه فایروال قوی در سیستم ها و سرورها میتواند برای جلوگیری از چنین حملاتی مفید باشد. با استفاده از فایروال آی پی هایی که تقاضای زیادی به سرور ارسال کرده اند بلاک میشوند.

نصب ابزارهای امنیتی و بروزرسانی آنها باعث کاهش آسیب پذیری سرور میشوند.

اگر مدیر سرور از مصرف معمول منابع سرور آگاه باشد سریعا میتواند پی به وجود چنین حملاتی ببرد و آنها را برطرف نماید، در وب رمز تمامی سرورها از سیستم مانیتورینگ بهره می برند، در چنین شرایطی قبل از کاربران مدیران سرور در وب رمز متوجه چنین حملاتی خواهند شد و به طبع آن اقدامات لازم در جهت رفع مشکل اتخاذ می گردد

 

 

p30webhost,p30webserve


http://buy-host.in

 



:: برچسب‌ها: آشنایی با حمله dos , سرور ارزان , account onlineسرور , DDOS ارزان , p30webserve , خريد سرور هلند خريد سرور هتزنر , خريد سرور هاي , پي سي وب هاست , adminwebhost , ir , , buy-host , in , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست


چگونه بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهیم

 

 Image result for ‫چگونه بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهیم‬‎

ثبت نام سایت در موتورهای جستجوی معروف


یکی از روش هایی که موجب می شود تا سایت شما بسیار سریعتر در موتورهای جستجو قرار گیرد، معرفی سایتتان در موتورهای جستجوی معروف مانندyahoo , Google Bing می باشد.

 

 

 

برچسب مناسب انتخاب کنید


استفاده از برچسب ها و واژه های مرتبط با مطالب سایتتان موجب می گردد تا مطالب شما با سرعتی باور نکردنی در موتورهای جستجوگر منتشر شوند. برچسب ها این امکان را به کاربران می دهد تا با جست و جوی هریک از واژه های سایتتان به مطالب مشابه دسترسی یابند

 

 

اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشود ، بک لینک هست ..

عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستند


p30webhost,p30webserve


http://adminwebhost.ir

 

 



:: برچسب‌ها: چگونه بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهیم, مهم ترین عاملی سرور,هاست,,buywebhost , in,از خارج فروش سرور خانگي ,p30webhost , comخريد تجهيزات ,پي سي وب هاست سرور,adminwebhost , ir,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 


بازاریابی محتوایی

 Image result for ‫بازاریابی محتوایی‬‎

بازاریابی محتوا (Content marketing) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی،اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و... تولید و منتشر گردد.

 

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است

 

 

محتوای دیجیتال اگر چه یکی از شکل‌های رو به رشد محتوا در دنیای امروز محسوب می‌شوند تنها یکی از انواع محتواست. اگر شما یک نویسنده هستید و کتاب منتشر می‌کنید، باز هم تولیدکننده محتوا هستید.

اگر شب هنگام، اوقات فراغت خود را با ارسال پیام و پیامک از طریق نرم افزارهای مختلف مانند وایبر و واتزاپ و … می‌گذرانید، تولیدکننده محتوا هستید.


p30webhost,p30webserve

 

http://buywebhost.in



:: برچسب‌ها: بازاریابی محتوایی,p30webhost,p30webservesv,هاستینگ server hosting ,p30webhost,سرور مجازي ,ويندوزسرور, ,adminwebhost , ir,,پي سي وب هاست مجازي لينوکس,سرور مجازي,سرور ابري,ثبت دامين ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

تحلیل پیشرفت کسب و کار

 Image result for ‫تحلیل پیشرفت کسب و کار‬‎

کدام یک از فرآیندهای کسب و کار به تحلیل نیاز دارند

در جست و جوی علائم ناکارآمدی و نقص در فرآیندهای کسب و کار باشید، علائمی مانند صف های طولانی برای دریافت خدمات، زمان انتظار طولانی و زیاد بودن حجم کارهای عقب افتاده

 

سعی کنید عملکردهای ضعیف را تشخیص بدهید. حوزه هایی که برای مدت زمان طولانی کاری بر روی آنها صورت نگرفته نیز از جمله نواقص موجود در فرآیند کسب و کار می باشند.

روش دوم: موارد مورد نیاز فرآیند کسب و کار را تشخیص بدهید.

با افرادی که در فرآیند کسب و کار مشغول به کار هستند، مصاحبه کنید

 

از آنها بپرسید که در حال انجام چه کاری هستند و به چه دلیل این کار را انجام می دهند.

درباره این مطلب تحقیق کنید که به منظور اجرای هر یک از عملکردها چه نوع اطلاعات و ورودی هایی مورد نیاز می باشد. همچنین منبع هر یک از ورودی ها را نیز تعیین کنید.

 

 

پي سي وب هاست

http://adminwebhost.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: تحلیل پیشرفت کسب و کار,server,مانیتورینگ لینوکس,خرید هاست,خرید سرور رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 دریاچه داده چیست


یکی از موضوعاتی که در تحلیل انواع جدید داده‌ها اهمیت دارد، حجم بالایی از داده‌هاست که با سرعتی سرسام‌آور رشد می‌کنند و مدل‌های ذخیره‌سازی و تحلیل‌های مبتنی بر رایانه‌های منفرد، پاسخ‌گوی آن‌ها نیستند.

 

توسعه پلتفرم‌های مختلف ذخیره‌سازی داده‌ها مانند فایل سیستم‌های توزیع‌شده در داده‌های بزرگ (مانند Hadoop) یا سیستم‌های ذخیره سازی ابری (مانند Amazon S۳) که انواع مختلفی از داده‌های ساخت یافته یا غیر ساخت‌یافته را در خود ذخیره می‌کنند

لزوم تحلیل دقیق و سریع آن‌ها، مدل انبار داده سنتی را به صورت جدی به چالش کشیده است.

 

۱۰% از کاربران یک سازمان نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق داده‌ها پیدا می‌کنند. این دسته از کاربران می‌توانند از انبار داده برای تجزیه و تحلیل‌های مورد نیاز خود استفاده کنند اما گاهی اوقات، نیاز به دسترسی به منبع اصلی داده مورد نیاز است و کاربران ناچارند به داده‌ها در serverسیستم‌های تولیدکننده آن مراجعه کنند. درصد کمی از کاربران سازمان‌ها نیازمند تحلیل‌های عمیق و پیچیده بر روی داده‌ها هستند.

 

پي سي وب هاست

http://adminwebhost.ir



:: برچسب‌ها: دریاچه داده چیست,p30webhost , com , p30webhost,سیستم‌های توزیع‌,پي سي وب سرور,,پي سي وب هاست پي سي وب هاست ,ددي کيت اختصاصي, آنلاين ارزان تهران هاست ,,buywebhost , in ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

چرا کامپیوتر در انجام محاسبات ریاضی ناتوان است

 

ماشین حساب گوگل را در نظر بگیرید. برای استفاده از آن کافیست عبارت ریاضی مورد نظر را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و آن را جستجو کنید

 

تا نتیجه را ببینید، مثلا بنویسید 5*9+sqrt 9)^3) تا ببینید چه جوابی روی صفحه نمایش داده می‌شود. به طور حتم جواب درست است. اکنون محاسبه دیگری انجام می‌دهیم.

 

خواهید دید که به جای جواب صحیح که صفر است، با مقدار عجیب -2.77555756 E-17 روبرو می‌شوید

 

که نماد علمی عدد -0.0000000000000000277555756 است


تا آموزش هاي بعدي خدانگهدار

پي سي وب هاست

http://buywebhost.in/

 

 



:: برچسب‌ها: چرا کامپیوتر در انجام محاسبات ریاضی ناتوان است,http://buywebhost , in/, خريد سرور در آمريکا ,buy-host , in,خريد سرور مجازي خارج از کشور خريد سرور,,پي سي وب هاست ,buywebhost , in,اختصاصي خارجي خريد سرور دانلود, ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

IP VALID چیست

 

Valid IP نوعی از آی‌پی‌هاست که توسط روتر و سوییچ‌های شبکه اینترنت قابل شناسایی است و به همین منظور این آی‌پی‌ها را برای اجرای سایت‌ها به کار می‌برند. Valid IP
IP به معنی آدرس تجهیزات و ارتباطات اینترنتی و شبکه‌یی است که در این میان Valid IP نوعی از آی‌ پی‌هاست که آن را برای اجرای سایت‌ها و هم‌چنین آدرس‌دهی سرورها در نظر می‌گیرند تا دسترسی‌ها در نقاط مختلف با اختلالی مواجه نشود و آدرس سرور برای تمامی سرورها قابل شناسایی باشد

 

 

در چند حالت IP ممکن است Invalid باشد:
1- بر روی شبکه های داخلی و محلی: در شبکه های محلی Range های خاصی از Range کلی استفاده می شود. این Range ها که به آی پی Invalid معروف هستند، عبارتند از:
10.0.0.0 - 10.255.255.255
172.16.0.0 - 172.31.255.255
192.168.0.0 - 192.168.255.255

 

 

ip valid و ip static چیست ؟(و تفاوت آنها )



فرقی بین Valid و Public وجود ندارد. یعنی IP های اینترنتی که Valid و Unique هستند و بایستی بابت آنها پول پرداخت کنید. حالا یا پول را نقدا پرداخته اید و یا بابت دریافت Bandwidth از شما گرفته اند. برای اتصال به اینترنت حتما باید Valid IP داشته باشید.IP های Private که در RFC1918 تعریف شده اند . معمولا به این دلیل استفاده می شوند تا در شبکه های داخلی استفاده شوند و البته هدف اصلی آنها استفاده در NAT و بالا بردن امنیت شبکه است.

تا آموزش های بعدی خدانگهدار

پی سی وب هاست
http://adminwebhost.ir

 

 



:: برچسب‌ها: IP VALID چیست,Private,Public , پی سی وب هاست ,http://adminwebhost , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابرهاست

 

آشنایی بیشتر با بایاس

 

 

بایاس چیست؟

بایاس یک برنامه ذخیره شده در حافظه رام مادربرد شماست.

در حافظه رام سه برنامه ذخیره شده است که عبارتند از(BIOS, setup, POST).

 

این سه برنامه بطور فیزیکی در همان تراشه ذخیره شده اند اکثر کابران setup, POST را همان بایوس می نامند, درحالیکه این اشتباه است چون آنها سه برنامه مجزا هستند.

بایاس یا سیستم پایه ورودی خروجی نحوه سرو کار داشتن سیستم پردازشگر را با قسمت های اصلی مثل چگونگی دستیابی به هارد دیسک یا نحوه نوشتن متن برروی صفحه نمایش را تعیین می کند.

 

 

راه ارتقاء رام مادربرد به نوع تراشه حافظه مورد استفاده در کامپیوتر شما بستگی دارد.

 

دو نوع تراشه رام وجود دارد

 

MASK-ROM (که فقط در مادر بردهای خیلی قدیمی وجود دارد وقابلیت بروز شدن بوسیله نرم افزار را ندارد) و FLASH-ROM تقریباً مورد استفاده درهمه مادربردها که قابلیت بروزشدن بوسیله نرم افزار را نیز دارا می باشند.

 

 


تا آموزش های بعدی خدانگهدار

پی سی وب هاست
http://buy-host.in



:: برچسب‌ها: آشنایی بیشتر با بایاس, پی سی وب هاست, http://buy-host , in ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()